Sol og varme

Etter noen minutter i tenkekroken forstod jeg at det har ingen hensikt «whatsoever» at jeg skriver mine innlegg på engelsk. Alle leserne mine er norsktalende, så hvorfor skape flat bakke for Kari Traa?

Vel, med det temaet lagt vekk så skal jeg fortelle noe annet. Det har nå i det siste vist seg at sola ikke har gitt helt opp. Den har vist seg noen dager, men er for tiden bortreist. Men dagene kom ikke forgjeves. De ble brukt på alt fra fiske til filmkveld. Ja, jeg sa filmkveld. Det er ikke pålagt at filmkveld skal taes i bruk når været er som værst. Det er fullt mulig etter en lang dag med sløving i sola!

Hver dag har egentlig gitt mye mening. Det er nå rundt 2 uker til jeg skal innrulleres i militæret. Dette er ikke noe jeg ser så fryktelig frem til, så jeg lar hver dag telle.

Som jeg har fortalt tidligere, har jeg kjøpt meg et Hatsan Mod 125 luftgevær. Ganske kraftig for å si det mildt. Men kvaliteten stusser jeg litt på. Første eksemplaret kjøpte jeg på Intersport Amfi. Men dette knakk. Ladearma knakk ved stempelet. Så dette ble levert inn igjen og jeg fikk en tilgodelapp på 1999,- Ganske så snerten pris om jeg skal si det selv. Anywho! Så gikk det uke etter uke. Totalt ventet jeg 3 uker på at de skulle få inn flere eksemplar av dette geværet. Men den gang ei. De hadde ingen anelse om når de fikk inn flere. Så gikk jeg over til Intersport ved Stormoa. Der hadde de heller ikke noen på lager. Så det gikk da noen dager til. Men tilfeldigvis la jeg merke til at det hang ett eksemplar av dette geværet på Intersport ved Stormoa. Det tok ikke lange tiden før jeg stod med det i hånda. Etter rundt en 30 skudd knakk dette geværet også. Så nå har jeg fått nok. Dette er tydligvis ikke noe for meg. For ærlig talt synes jeg ikke det er så fryktelig morsomt å pendle mellom Moa og Ellingsøya for å kjøpe og tilbakelevere luftgevær. Så jeg ser meg selv ferdig med dette luftgeværet. Kvalitet!

Utenom dette har det som sagt blitt en del fisking. Legger bare opp noen bilder for visuell fornøyelse.

Når det gjelder bildene er de 2 første og de 3 siste bildene av lav kvalitet, og de resterende av høy. Og når jeg sier kvalitet, snakker jeg om oppløsning / størrelse.

Legg igjen en kommentar

