God oversettelse

Jeg kom hjem å sjekket mailen. Da hadde jeg fått en kommentar på «iTunes shopping #2». Der var det noen som hadde kopiert posten min og prøvd å satt den inn i en automtisk oversetter. Ikke akkurat noe som fungerte.

iTunes shopping #2

I surface ble det ganske tidlig shopping. Mye av det ligger i at det er mandag og en ny surface der div saker og good skal gjøres. Så hvorfor ikke member litt musikk som Negro kan ha på øret gjennom dagen?
I surface ble det ikke noen konkret refer musikk. Det ble litt plukking her og der da jeg skal både ha musikk i bilen og på øret. Så deler jeg de selvfølgelig med dere slik jeg ikke chicken alene på en “gullgruve” (Le litt da?)
iTunes Shopping #2
Genre: Div

Third Eye Blind – Never Let You Go
Third Eye Blind – Semi-Charged Life
Goldfinger – Spokesman
New Kids On The Block – Summertime
Basshunter – land Privjet
John producer – “Stop this train”, “Daughters”, “Free Fallin’”, “Bold as Love”, “Waiting on the World to Change”, “Gravity”.

Dette ble innenfor kategoriene Alternativt, Pop, Dance og Rock. Det er vel ikke helt meg å velge så mye innenfor Pop kategorien, […]

Kjempesaker!

Legg igjen en kommentar

