17 September – En helt rolig dag

I dag har jeg ikke shoppet noe musikk. Jeg har vel egentlig hatt nok med den jeg har kjøpt tidligere. Ble en del Shinedown og Matchbox Twenty i løpet av dagen. Så med andre ord, ikke mange nye musikktips å komme med!

Dagen startet egentlig rundt 12 på dagen for meg, og dette var helt klart OK! Tok meg en tur på Moa. Ingen store planer for dagen, bare en enkel tur der jeg klør litt i fingrene etter å bruke litt penger! Kjenner dere til den følelsen? Du må bare ha deg noe nytt? Spiller liten rolle hva det egentlig er? Vel, jeg hadde meg et lite utbrudd slik som det her.
Det ble ikke noe særlig resultat ut av denne kløa. Jeg kjøpte meg hårtrimmer da min «gamle» har gitt opp, og jeg kjøpte meg en del…

Avbrutt av brev

Nå viser det seg at jeg skal ikke inn i militæret 28 September 2008. Jeg har fått utsettelse til 31.08.2009. Så _litt_ blanda tanker rundt dette akkurat nå for å si det mildt. Ikke helt slik det skulle bli etter min plan. Enten fikk jeg fri, eller så bare ble jeg ferdig med det. Jeg søkte ikke etter utsettelse, så vet ikke helt om det er dette jeg vil ha. Men jeg får sove på det, se i morgen om tankene virker litt klarere rundt dette.

Legg igjen en kommentar

