Lite Mac’ing

I dag har jeg egentlig rattet rundt med bilen konstant.
Jeg hentet Mr Preben på skolen, hentet mine kjære fremkallede bilder og tittet innom Jula som hadde åpningsdag. Fikk en ca 150 bilder i dag, og ble ikke skuffet over kvaliteten på fremkallelsen! Cewo, thank you!
Jula hadde åpningsdag, og jeg var vel innom dørene rundt klokken 14, men likevel, midt på dagen, er det virkelig nødvendig for de mange parkeringsvaktene som står å vinker alle frem og tilbake å viser til ledige plasser. Jeg forstår ikke helt hvordan dette henger sammen. Er ikke noen på jobb? Er det virkelig så mange som melder seg syke (skal bare innom Jula den dagen)?

Alt i alt, har det blitt lite Mac’ing. Det vil si «tid fremfor skjermen» om dette ikke ble klart nok.
Da jeg kom hjem ble det en del luftskyting siden jeg kjøpte meg target på Jula. Det ble en fanger med noen metall-ender (som i dyret; And) og denne skuffet ikke. Mye pga jeg forventet ikke mye av dette produktet. (Ja, jeg har visse fordommer rundt ting jeg ikke betaler så mye for)

Dagen ble egentlig nøye planlagt da jeg selv skrev ekstra søt liste over ting som skulle gjøres. Men dagens irritasjonsmoment ble bøkene mine som jeg har bestillt. Jeg hadde en «to-do» igjen på listen, og kjørte hjemover, men da jeg rundet siste svingen var denne «to-do»-en helt glemt. Så ingen bøker på meg!
Vel, vel. Det kommer en dag i morgen, er det ikke slik?

Jeg kjøpte også en del luftkuler på Jula, da de skulle ha halvparten av prisen for de «samme» kulene. Samme type, men annet merke. MEN! Jeg kjøpte meg noen runde metallkuler som er kobberfarget. Desse har teksten 4,5 mm og Cal. .177, som da er standard kaliber for luftgevær og luftpistol. Men den gang ei, dette er ikke de kulene jeg skal ha. Og denne beholderen er på 1 500 enheter. Irritasjonsmoment nummer to? JEPP!
Det viste seg at dette var 4,42 mm kuler. Som da triller tvers gjennom løpet på mitt gevær. Flotte saker må jeg si! Opplyser feil størrelse på kulene!

Bilder av kulebeholder under:

Legg igjen en kommentar

