En rolig lørdag

I dag har jeg ikke gjort en TING! Jeg har slappet av, stått opp når jeg ville, og gjort akkurat det som passet meg!

Jeg stod opp rundt ett og fikk telefon fra Anne-Lise. Her var det snakk om bowling! Maria, Anne-Lise og Magnus var allerede i Vika og ja, de manglet bare en stk Ruben. Så jeg røsket med meg Preben og kjørte bortover.
Bowlingen endte med at jeg seiret (selvfølgelig). Og jeg skysset de tre bort på Sula igjen. (Ja, jeg er fryktelig snill).

Etter det møtte jeg Andreas på Moa, som var på ærendstur. Alltid kjekke saker det. Men ja, han ble med meg hjem (høhø), for å skyte litt. «Vi hadde det moro». Haha!

Som du ser, dagen har ikke inneholdt mye, men likevel en digg dag! Rolig og ja, digg! (Jeg legger til en ekstra «digg» for at du skal forstå hvilken grad av «digg» denne dagen holdt)

Vi hadde det moro!

Legg igjen en kommentar