Søndag, that’s it

Heihei!
Som mange vet, var det kamp i går. AAFK mot VIF. Kjempesaker.
Når man får låne sesongkort, må man nesten gå. Man kan ikke si man ikke liker noe uten å ha prøvd det. Det har Mamsn lært meg. Smart dame.

Vi startet tidlig slik at vi slapp rushet. Dette slapp vi bare så vidt. Mange andre tenkte det samme. (Do’h). Vi parkerte akkurat langt nok vekk ifra stadion slik at når vi kom frem, tenkte vi: «Ikke F om jeg hadde orket gå lenger enn dette!». Så var det inn å finne plassen. Ikke noen dum plass å sitte egentlig. Btw, du får ikke vite hvor vi satt, for å gå gjennom den lange prosessen av å forklare deg, det orker jeg rett og slett ikke. Virker meningsløst når jeg vet du vil sitte igjen som et spørsmålstegn uansett. Vel, ANYWHO!

Tredve minutter ble det på rompa før kampen starta. Det var nesten slik jeg angret at jeg ga «jeg selger rompevarme-puter til deg»-gutten fingeren da vi gikk inn.

Det virket som Canal Digital valgte å gå den billige vegen da de hadde leid inn 15-20 små jenter og gutter til å riste den runde reklama som okkuperte midtbana. Jeg må tilstå, jeg ble litt fasinert. Really.

Jeg kan ikke si jeg kjedet meg på kampen. Jeg satt på kanten av stolen i fasinasjon over alle de skrikegale Ålesunderne, ja, jeg skriver Ålesunderne med stor Å. Kun fordi jeg mener de fortjener det.

Kampen endte visst slik som den startet, null hull. Så ja, etter det jeg har hørt tidligere, vil jeg kalle dette en seier for AAFK!

Legg igjen en kommentar

