Tirsdag, oh, Tirsdag!

I dag ble det litt kjøring igjen. Lite musikk på meg i det siste, noe som er mildt skuffende.

Jeg kjøpte meg futte… fudr.. futrea.. futtre.. faen.. veske til MacBooken i dag. Safe trip home!

Safe trip home

Det ble koslig kveld med Maria også! Alltid kos btw!

Klokken er halv tre på natten, og jeg kan ikke si jeg er så kreativ i skriveveien, om jeg kan i det hele tatt si slikt. Tror jeg tar kvelden.. Skriver heller en ekstra post i morgen om jeg føler det er ytterst nødvendig (Psst, det betyr at jeg mest sansynlig ikke skriver den posten!)

Legg igjen en kommentar

