iMac 4->

I dag bestemte jeg meg. Jeg ville gå for en iMac. Jeg var usikker, men jeg hadde lyst! Har man lyst, har man lov (så lenge man har penger til det).

Det er nå ti måneder siden jeg fikk min MacBook, eller som jeg kreativt kaller den; «BlackBook». Jeg kommer ikke til å konvertere til iMac’en, men jeg ville ha alt det jeg elsket og elsker ved MacBook’en, i en stasjonær maskin. Dette har jeg nå, og jeg er i min lille lykkerus.

Under natt til i dag ble det mye CounterStrike. Jeg har funnet frem CD-KEY’en min igjen, rettere sagt Steam kontoen. Det er snart vinterstid, og da er det CStid! Ikke nok med det, jeg fant frem til noen glemte videoer, og ja, skapte mildt uro på Facebook da intetanende venner ble rammet av tilbakeblikk til syvende klasse og leirskolen.

Nå er det godt over et døgn siden jeg fikk litt søvn på øynene, og dette har blitt mer og mer vane. Det er ikke godt for kroppen, det kjenner jeg godt, men for at jeg skal fungere optimalt som vekter, i det hele tatt i hverdagen, må jeg kunne presse meg selv til å skifte døgnrytme når det måtte trenges. Søvn får vi heller ta igjen, når jeg får tid, hehe.

Legger ved et bilde av min splitter nye iMac!

Nå skal jeg slappe av helt til jeg finner ut at jeg skal legge meg. Musikk maestro!

Legg igjen en kommentar

