Søvnen tok over

Hei igjen! Husker dere meg?

I dag voknet jeg halv syv på kvelden. Dette har mye med lite mat og lite søvn kombinert. Sliten kar. Så det ble ikke gjort så mye i dag. Men likevel en flott dag. Maria kom hjem fra Trondheim 🙂 Så nå får jeg sett litt mer til henne! (Yey!) Farlig forelska i den jenta der! ;D

I natt blir det nok litt våketid (heter det våketid? I alle fall, lenge oppe!) Tenkte kanskje det var greit jeg sov så lenge siden jeg skal snu døgnet litt til helga kommer da jeg har nattevakt, men ja, var litt drøyt det her da, hehe. Men men, får bare dra meg opp litt tidligere i morga slik jeg får gjort litt mer utav dagen. I det hele tatt ha muligheten til å se dagslys! 

Når det gjelder musikk har jeg i det siste blitt helt oppslukt av det nyeste albumet til Joshua Radin. Det har jeg hatt i bilen noen dager, og ja, det er ikke blitt tatt ut av spilleren. Jeg liker veldig godt slik musikk, men selvfølgelig er det ikke alltid den passer, men jeg ja, ofte!
Nå i det siste har det også blitt en del Genius spillelister da jeg synes denne funksjonen i iTunes er rett og slett ja, Genius! Men jeg skal om litt se om jeg finner litt ny musikk å høre på, for jeg tror jeg skal klare å finnen noen få låter!

Da håper jeg at dere får en fin natt videre! 🙂

2 Responses to Søvnen tok over

  1. Maria sier:

    Love you honey ❤

    Å ja, meina på d heite våketid:P vertfall i den grad at følke forstår dej ;D

  2. rubensblogg sier:

    Bra folk forstår ;D

Legg igjen en kommentar

