Tørketid

Det er lenge siden jeg har skrevet no i denne bloggen min!

Og det er enda lenger siden jeg har funnet frem noe godmusikk!

Mye er «lenge siden» nå for tiden!

Jeg har tatt opp igjen fotografering. Jeg kaller det «å ta det opp igjen» siden jeg har ikke tatt så mye bilder i den siste tiden. Jeg har som regel fotografert alene, men nå har jeg hatt to fotokvelder der jeg har tatt med kompiser. Begge to ble litt interessert i fotografering, som var veldig kult egentlig!

Når det kommer til musikk, så venter jeg veldig på at Nickelback skal komme med «Dark Horse» den 17 November. «Gotta be somebody» har lekket til nettet, og ja, jeg kan ikke si jeg ikke liker den! 🙂

Legg igjen en kommentar

