Kreativ tittel. Done

Nå har jeg fått lagt ut fotosiden.

http://foto.rubenmolnes.net

Alle bildene er tatt med et Canon EOS 400D hus og medfølgende kit linse 18-55, så ikke forvent allverden av produktene 🙂

Når det gjelder fotoplaner. Jeg skal ha et lysbilde fra brua over innfartsveien ved Sunnmøre Museum, sjø / refleksjon og bakgrunnsbilde fra Atlanterhavsparken, i området rundt der. Jeg skal ha et landskapsbilde fra Alnes, og gjerne noen bølgebilder om været tilsier det. Og så føler jeg at jeg mangler et eget portrett album. Så håper etterhvert at det kommer opp, litt etter litt 🙂

Legg igjen en kommentar

