Det nye året er her

Det var litt av et år 2008. Det var mye positivt og en god del negativt. Men slik er nok alle år. Jeg er glad det er over egentlig. Starte med nye fargestifter eller whatnot 😉
Det ble ikke noe festing på meg i går, de ble middag hjemme med familien, og ja, se på resten av byggefeltet skyte opp det de hadde kjøpt av smellduppeditter 🙂 Kunne gjerne tenkt meg fest, men ess, koste meg jeg 🙂

2 Responses to Det nye året er her

  1. titika80 sier:

    Godt nytt år 🙂

Legg igjen en kommentar

